Dlaczego nie mogę zwrócić produktu szytego na zamówienie?

Wszystkie produkty z kategorii „sklep” to strefa własnego projektu. Oznacza to, że każdy z nich został wykonany dokładnie według waszych wytycznych, jak wybranie koloru, wzoru, dodatków czy innych specjalnych życzeń nie ujętych w naszym kreatorze. Dzięki temu, że nie są one szyte i magazynowane „na zapas”, to możemy w miarę możliwości dostosować nasz produkt pod wasze preferencje 🙂 Możemy wydłużać/skracać paski w nerkach, wydłużać rękawy w kurtkach, poszerzać/zwężać płaszcze i wiele, wiele więcej.

Rzeczy z katalogu „sklep” są krojone i szyte ręcznie, z tego powodu nie ma możliwości zwrotów. Nie oznacza to jednak, że jeśli coś jest nie tak, to po dostaniu produktu jesteście zdani tylko na siebie i okoliczne poprawki krawieckie 😉 Na każdym etapie jesteśmy do waszej dyspozycji i jeśli możemy sprawić, że po drobnych poprawkach nasz produkt będzie jeszcze lepszy i bardziej dopasowany pod wasze potrzebny, to zawsze się tego podejmujemy.